SötNöt

Vilken dag.....hunnit med hur mycket som helst!   Skönt  att hitta mitt gammla jag för en Dag...
Uppe med tuppen.....
Sen var det stall häng i kylan!
 
Körde Jerker 35min för det var vad jag klarade av i kylan  ;)  hade hundbörjorna med mej....
lunch hos kära Mamma.... kållåda och krusbärskräm...mums ja och kaffe!
sen tog jag tag i städningen av huset....shit...svetten lackade och snabbt gick det...vill man kan man!!
 
 
Väl på jobbet så var det diverse att fixa med.....lekte mekaniker åter igen....BÄRJAR BLI KING på att skruva isär och få ihop!!  får väl ett och annat konstigt öga då och då....mest faktiskt killar som tycker att det vore vara en kille och skruva inte jag med mina naglar...på tal om dom så har jag fixat dom igen!
Nå steppmaskinen mina vänner! den fungerar igen....JUST STEPP ON IT!! det jag inte kan är inte värt att kunna!
         ja och så naglarna då ;)
 
                                                                            
    Nu ska jag ta och ha ett möte med johnblund...
 
 
                                                                           NATTINATTI
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0