SKIDOR & RIDNING

Har gjort mitt för idag ;) börjar smått återvända till verkligheten..ler... suget efter ridlektioner kommer mer och mer. Så pass så jag har bokat in årets FÖRSTA ridning hos tuula...just do it!!
Har även skidrat 6km och käkat go middag :) Leilani pizza...mumsigt värre....el lat som jag är så blev det sånt!
 
Har även kommit en bit på RIDHUSprojektet....gahhhh...ånges blandat med helvete jag ska inte rida ute i spöregn nästa vinter...åhhh.... ska ta reda på dem sista detaljerna innan dom börjar bygga!  huija...  typiskt jag!
om jag vill så gör jag...tänker sen kanske ...blink... ler...
SATTSAR MAN INTE....KAN MAN INTE VINNA....OCH HELLER INTE FÖRLORA....och provar jag inte så kommer jag i all evighet att gräma mej över att jag inte gjorde det!
 Its a never ending story.....till jag inte finns .... då är det slut! ler!!  nu är det bara att blicka framåt och tänka..
 
    just do it!!
 
 
Nu har jag spytt galla över er ett tag och berättat vad som försigår innanför mitt skallben..
Tack för din tid
 
kramar i massor
 

Kommentarer
Postat av: jane

Dax att börja söka heppa till sommarn då?! ;) du vet ju vad jag sagt, så kan man bara rida utan massa annat. I´ll be back!

Svar: Ja så är det nog....Det blir nog bra :)
hanne

2013-01-14 @ 11:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0