Sjukt MYCKET snööööö

Jösses va det kommer sånt där från himlen....vitt överallt var jag tittar :) fick ställa in alla ridningar då det inte ens gick att komma fram till stallet...ler...shit asså......
och jag som planerat köra tur & retur luleå i morgon.....uäk...!
Skulle ju först testa ponny och sen ha lite myskul på stan...med en el 4 goa kaffelajnen...åhhh....blää...
Dessutom så känner jag av av min överkänslighet oxå :(
Kanske bara fin sällskap och ledigt skulle göra susen..ler.... jag har iallafall tagit LEDIGT från jobbet i morgon.....skönt ...men känns konstigt...jag TAR aldrig LEDIGT bara för ATT....men så hände DET ....jag gjorde DET!!
Tröck,,,okej TRYCKTE på start knappen idag!! ÄLSKAR!!!!!!!
Nu händer det grejjer! woupsi...en såndär typisk Hanne IDE IGEN!!
/tack för mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0