ÖVERRASKAD!!!

SHITPOMFRITT ....jag bara måste ha varit sjukt SNÄLL FÖRRA året...ler
kommer inte ihog sist jag fått så HÄR mYcKeT julklappar och pressenter! inte ens jämna år....åhh måste ha dom finaste vänner/folk runt mej!!
Var ska jag börja?
Vissa vet att jag har en speciell kärlek til MUMIN...
Så jag fick MUMIN glas...
                 MUMIN burk att ha te i....
Jag fick blomma...
Jag fick en skinjacka(som förövrigt är en lång story bakom)
Jag fick AS SEXIGA trosor (lägger inte upp bilder,,,,det är riktiga skönbitar...nästan till knäna! ) RIDTROSOR!!
 
OCH ALLT bara för att jag fyller år.....för att inte tala om mina julklappar....känns som när man var ung ;)
 
Måste bara bjuda på en och 2 bilder....
TACK SNÄLLA NI ♥
 
skit söt groda och lurvet runt är just i min lila färg till köket :)
 
Te burken & glasen som till och med hade hästar och mumin givetvis :)
För att inte snacka om pappers påsen....jag bara älskar lilla my..
 
Skinjackan får det bli en bild på vid nått fint tillfälle då jag har på den ;)
svärfar har sjukt bra smak....fast det var av J jag fick den....
 
 
 
För övrigt så har jag hunnit springa på IKEA och göra RIKTIGA KAP idag...massa fix och trix....lite här och där pyssla och dona..nu ska det städas och joxas! men inte inatt...för jag ska SOVA!!
 
 
STORA KRAMAR TILL MINA VÄNNER!!  Ni är guld värda....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0