Nytt vägskäl i mitt liv..

Måndag betyder ju alltid nya vägar att gå...pigg och utvilad(jotjena) efter helgen..ler..
Tänkte bara visa nån bild från den gångna helgen...ler...
jag har ju RÅKAT sätta 19tim i stallet på 3dagar...varje dag är jag först ut och sist in??...ler... så kul å prata med tjejerna ju! 
 
 
Gandur åkte hem till umeå...efter att hälsat på hos oss i 3veckor :) det är mycket man har med sej får att klara några veckor ;)
 
sen är Elin näst på tur....med sin bjässe
Fast på denna bil är det ju ELIN som är bjässen...hiihiii...han ser ju ut som en ponny...sofia och elin red ut undertiden jag hade lektioner...det är grymt bra när calle(hästen) röjjer snön ner från träden så slipper jag få snön i nacken ....ler
 
Sen har Båda mina som går med skor fått sej nya fina hovar,,vilket leder till bättre ridning igen ett tag framåt..
Lasse var hit och vi passade på att rida WESteRNLEKTIOn för honom...åhhh vad kul! länge sedan sist!
och nästa är redan inbokad.....det var jag och Nettan och Sussu som red denna gång! jag och sussu tragglade på med volt över gångar...och eftergift! och jag tränade farten ochså.....KUL sittandes studsandes hit och dit...tills jag kom på att lättsitts finns..ler
 
Jag var totalt färdig i går kväll...sittandes i soffan och inser  att på med kläderna än en gång och ut i stallet för att natta djuren.
Och gissa hur gott KÖTTBULLAR och SPAGETTI smakade efter allt stall...jösses så sjukt bra!
 
Det var lite av min gågna helg..då allt var upp och ner...inte en endaste tidsplan höll..ler...
 
/Ny vecka nya tag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0