Då var det klippt.

Då har jag klarat mej igenom denna dag... När det drog ihop sej till träning så tog orken(viljan) slut.
Jag behöver nog e lång natt...ler. mitt lilla hjärta sover redan..den stora leker med ipoden... och jag vad gör jag......går och SOVER!! klockan är förvisso bara 20.00 men vad gör väl det!
Har en lång lördag i stallet har 10st knattar imorgon så det gäller att vara hyfsat piggelin...
Har ju faktiskt hunnit träna 6gr på 5dagar så sova är nog fint idag!

Justja ....var oc klippte och färgade lite...ler....blink! mörkmörkbrun och megaröd....och bort med trasslet !! finfint...känns bara så kort på engång fast det igentligen är taget yttepyttelite på längden!

Nä nu lockar sängen
Kram då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0