BYTES DAG

Tjolahopp...varit och farit fram och tillbaks...bytt täcket åt pandis som halsen gick sönder på..iochmed att det inte fanns nytt i sammastorlek så bytte jag in HELA täcket...ler... Istället blev det ett nytt i annan färg! och med bättre denier(hoppas det håller)
Stall jackan hade oxå gjort sitt och höll inte måttet på tvättanvisningen så den byttes oxå ut! (likadan ) vi prövar igen ;)
Hoppade eller rättare sagt fanns ingen tid till ridning idag då jobbet startade redan kl 12.. Men vad gör väl det! lika glad är jag för det!
Mina minisar finns hos mommo idag.... och jag på jobbet mellan 12-21.00
Och den nya TRÄNINGSVECKAN startar upp idag! nice!

Försök orka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0