1a januari 2013

Stängde av telefonen och gjorde stalet i lugn och ro....själv ! mys på HÖG nivå...ler... ja och sen följde Kaj med på en släd tur på gammalt vis medans det regnade nån form av blötsnö på oss...hästen totalt svettig och vi tokblöta....en kopp kaffe på det sen drog jag oh sussu världens mysigaste skogsritt...tränade galopp och plumsade lite och tempoväxlingar i trav....så skoj!! det var LÄNGE SEDAN!! in och åt lunch red sen 2 ponnysar till...klappat och klart så hade jag tänkt andas lite på kvällen med .... men lika besviken som vanligt blev jag...så det var nog första och sista gången jag ens ids lägga MIN energi åt det hållet.
Barnen bygger snö häst och i stallet är tjejerna och fixar och donar med sina hästar...
just ja...idag kom den 10 hästen till stallet...ler...
Allt eller inget var det väl....hiihii.

Annars kan jag erkänna att jag saknar ♥
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0