Underbar helg

Solen gör sitt...men dom störrsta solstrålarna är mina barn...ler
Dom har haft en underbart fin helg..mycket lek.. Mycket fart . Mycket godis. Mycket ute!!
Mycket blöta kläder av all tösnö...Vi har haft disco och grejjer, dansat till gagbang..el var det gangnam..ähh va fan.
Kul helg har kidzen haft ivart fall!!
 
Jag då?? det är väl därför du läser...ler...
Jag har städat..diskat..tränat..skidrat..mockat skit..fixat donat...
RIDIT lektion...skoj... OCH FÅTT HEM DEN 10e hästen till gården!
 
Hon heter Marinata...vi försöker smått att bli polare(enligt henne) jag anser att jag ska vara BOSS...ler... hiihii...
Red första passet innan jobbet idag och det gick väl bättre än på provridningen,,lite stel av alla tak som finns närliggande,,ni vet takras...ler...nå nya tag i morgon... men då hon jobbar så e hon finfin!
kommer nån passande bild när den tas..
 
 
/kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0