STOR & LITEN

Ja...och så mittemellan oxå ;)
 
Vi passade på att dra fram 2bommar och tränade lite över dom i vinterkylan ,,,som idag kändes bekväm...inte ens lite kallt fast mätaren visade minus 16....
 
Tog en bild av stor och liten....
 
Nästan så lillskrutten inte ens når calle upp till framknäna ...ler...
 
Och Calle ser ju svin stor ut...gallret på boxarna är inte långt från manken...inte undra på att jag får slåss med täckandet på han,,,, 400gr täcken med hals och stora/höga hästar borde vara förbjuden blandning....men  lite tur jag fixa och trixa...fast ärligt så funderar jag på om jag skulle lära Calle att gå ner på knä på befallning ....det skulle bli lättare då...blink...
 
Sov sött.... imorgon ska täcket på igen ....ler
 
/kram

Kommentarer
Postat av: Erica

oj vilken skillnad XD men fina pållar :)

2013-02-07 @ 21:00:42
URL: http://ericaschedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0