Stel

Lilla jag vaknade med en stelhet och lite tungt huvud,undrar varför?
Det är klart jag har ju tränat hela veckan, men ska man känna sej så här, det undrar jag!
 
Gjorde en rolig grej igår kväll/natt. Stängde av telefonen då jag är LEDIG nu ända tills jag börjar jobba..undrar just hur många panik samtal folk försöker ringa mej, el andrasidan så kanske dom ringer på hemtelefonen istället ;)
 
Gjort min klassiska morgon smoothie idag blev det banan mango druva hallon lite yugurt och mango/persika proteiner.
På detta tillkommer idag 2st mackor(jag syndar då och då) För att orka med stallet och alla hästar som ska ha sitt.
Ja och så kaffet självklart.
 
Har lite planer för idag...ska jobba av lite på min todo lista innan jobbet kallar!
Måste få iordning lite innan marinata kommer till stallet!
 
 
Trevlig kaffestund...på morgonen då den smakar som bäst :)
 
/kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0