LAPPLAND TATTO ...

Det var en gång......ler.... så såg väl min kväll ut igår ;) 
Mycket svart och vitt och glitter och blingbling.....Nya ansikten och massa folk...västar till höger och vänster..den ena trevligare än den andra....yepp...
Hanne och Jane ute i svängen...tack för en trevlig kväll alla inblandade....
Idag var det lite Tyngre.....woupsi.....
Men i morgon är en ny vecka nya tag ser ni...jag har en sådär 100 projekt att fixa denna vecka!
 
 
Har ändå lyckats rida en BRA lektion på pandora...mestadels i galopp kul med omväxling ;)
och nu väntar hästarna bara på att bli nattade..och jag har 5ungar att natta dessutom.....imorgon är skolan ledig!
Vilket jag glömde och därför jobbar jag...hmmm...
 
 
/kramen på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0