Februari

Fredag igen...tycker mest att veckorna består av fredagar och måndagar....alla andra dagar bara flyter på----ler---
Lovat är Lovat....åhh...ingen lust alls.... känns som jag har feber i kroppen...har inte tid med sånt!
Ska gå nån tävlingsfunktionärs kurs i morgon......hur lyckades jag lova det?? och varför?? min helg??
Jaja.....bara le sej igenom dagen då...nice
Ridlektionerna var svåra att göra nått vettigt av idag då det är svårt nog att rida i en halv meter snö...balance träning?!
Sen när det blev min tur å rida så oekade jag inte ---tog pandora på longeringslina...i djupsnön...hon fick jobba ändå....vi tar ridandet en annan dag utan en meter snö!
Nu sängen och sova ut......gubben jobbar natt så lika sova länge ;)

/kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0