Det går visst bra ?

Har haft sjukt med energi och tempo i veckan,,,tydligen så straffar det sej för nu e jag slut...Trött och behöver sömn!
Kanske int så konstigt då förra natten blev 6 timmar bara.
Men jag har svårt att koppla av, vars jag än går el tittar el står så finns ju alltid nått att göra, nått att fixa.
 
 
Vad gör folk med mycket tid?  mår man bättre av att sitta i soffan och titta på dokusåpor? el skvallra vid köksbordet?  shoppa med vänner el sticka och virka?
varför blir inte nån utbränd av det? jag menar inte att jag är utbränd..ler..  men tanken att alla alltid säger åt mej att jag har så många bollar i luften!
Det där var bara en tanke inget annat!
Kul att folk tänker på hur mycket JAG har att göra...själv tar jag bara ner en boll i taget...hehe
 
Jag väntar på att den nya ponnyn ska gå igenom besiktningen så kommer hon hit sen!
Blir kul att få bekanta sej och se vad hon har i bagaget...väntar ivrigt lite så där som barnen på julafton.
 
Idag har varit en riktigt KALL dag...ett bakslag! minus 19 så det nypte ordentligt i kinder och tår ikväll.
 
 
 
 
Ta hand om dej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0