Alla hjärtans dag....

♥♥
 
Woupsii.....  gud vad jag komihåg det då ;)
NIXPIX....
Men ett jätte fint pass på en jätte fin Pandora fick jag till.....Jo och en riktigt SNYGG Sonnenreiter Väst som passar till mina nya kängor...  oups...
Lägger upp en bild el så på träningen i kväll..fick lite knapert om tid innan jobbet.
 
 
Hur har du firat din dag??
 
 
Imorgon åks det till LULEÅ igen...leverans av bord och provridning av ponny...KULKUL...
kanske kommer nån bild därifrån oxå...(om jag hålls på ryggen)
 
ikväll blir det ett pass på gymmet...jag måste hitta energin igen! Det är för mycket som drar den ifrån mej och jag blir splittrad,,svårt att göra sånt som borde fixas...det är så lätt att bara "RIDA" av tiden istället..pust!
 
 
 
/kram till dej som behöver den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0