Alla barn kan omöjligt vara 2meter...

Vad glad jag blev ikväll, skulle på uppdrag av alla 5 barn i huset att köpa godis!  Pust och stön...
Gjorde som jag blev tillsagd...kravlade på mej träningskläder, när jag ändå skulle mot stan så var det lika å köra ett pass på gymmet oxå!
Ett riktigt bra pass för armarna blev det. Känslan var total,,,,nice att inte riktigt kunna räta ut dom!! Bra tryck i dom idag..små saker gör en lycklig..ler
 
Tillbaks till rubriken...läs den igen!!
Kommmer till ICA och inser att WOW dom har byggt om godis hyllorna....till min glädje så har dom sänkt dom minst en rad vilket innebär att JAG KAN SJÄLV....ler... Det ni!!   det gjorde min dag!
Att vara pyggmé är fan inge lätt...  ler....
 
 
 
Imorgon flyttar Marinata in i stallet på prov..min 6e häst/ponny...Är det nu eller för 5år sen jag borde ha samlat på frimärken istället??  nå det blir bra! allt löser sej sägs det ju!
 
 
 
Tack för mej
kul att ni läser
kram på er.
 
 

Kommentarer
Postat av: jane

spara en box åt mig juh!! du kan inte fylla upp alla boxar ;) , ska jag komma och testköra nån dag?

2013-02-25 @ 10:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0