Trevlig fredag på dej :)

Mitt kaos till liv fortsätter ... tider att passa jobb hit och dit och kalas och grejer...
MIN lilla skrutt fyller 6år i morgon!! tjohoo... vad ska en liten 6åring ha i present? Jag har noll ideer... måste bero på att han redan har det han behöver ;) svårt detta.. men jag kan ju inte mer än sova på saken sedan måste jag ha bestämt mej :)
Idag är det FINLANDS självständighetsdag.... men shit vad folk det var på IKANO huset och butikerna.. hörde att vägen mellan Oulo & Happis hade varit fyllda till och med köer ! ledig dag och röd dag allt stängt i Finland! gissa 3gr var alla var!! :)

Jag är installerad på jobbet hela kvällen... och så var det med det bakandet städandet och fixandet hästandet.. yeyy.. min tur!

tjingeling det hade kunnat vara värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0