Stressad tror jag

Har en resa mot stockholm i morgon.
Jag är inte alls peppad utan mer trött då HELA förra veckan var stressande och full med tider att passa och mycket att fixa!
Det var sönderslagen bilruta, häst köp. Livet var glatt HALT hela veckan ;) gjorde stall själv o hade inte en enda lektion då isen var på!
Jag hade uppkörning-vilket gick bra faktiskt!
Men mycket tjorv å stress blev det!
Nu ska jag försöka mej på en lugnare vecka,,om jag lyckas! Knappast!

Det står en ny kille i min hage och jag riktigt längtar att få börja träna och känna mej för vad jag köpt <3
Jag känner att mitt <3 slog ett extra skag när jag satt i bilen på väg hem... Klumpen i halsen oxå.
Är det nu jag börjar? Allt tar sin tid! Målen avverkas sakta men säkert.
Vissa känns mer :)
Longerade killen igår och det såg fint ut! Så idag blir det upp i sadeln en sväng!

Härlig vecka på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0