Om 1vecka

Är stressen över !
skönt!
Då ska jag lägga upp nästa års träning, häst och mej själv!
Är sugen på att sattsa lite. Vi får se om kroppen orkar!
+ 1,5 kg förra året!! Så vad mer skulle jag kunna ;)
Ridmässigt så blir det träningar och träningar :)
 
På jobbet så ska vi utveckla lite,
& nått helt sensationellt hände här om dagen!!
Första dagen på år !!! Som kommunens personal
handlade på ett väldigt servise inriktat sätt!
& hjälpte att serva en av Actics kunder!
helt otroligt! ( vi jobbar alla under samma tak)
jag gick hem den dagen och var väldigt GLAD!
tänk att en helt självklar sak, var som helst för mej betyder SÅ mycket!
Ni sku bara veta hur HAPARANDA kommun beter sej mot OSS
Många dagar har jag gått hem gråtandes!
Jag orkar snart berätta om mina sista år i huset!!
// kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0