Jul shopping

Götgats backen upp och ner. En latte och massa påsar ... En nöjd liten tös och den andra han lekte med kusinen & mormor.
Danne & Jani jagat på nått gods och monica var hemma..
Imorgon är det JULAFTON! 
Det kommer att bli min första jul utan HÄST :(
min första JUL utan SNÖ ,,, och min andra jul utan Lennart ...
SKUM känsla detta ....
Inget är sej likt inget är som det SKA...
DET enda possitiva är att jag får sova så mycket jag vill... !! 
Och jag slipper laga mat å städa några dagar. Jaa inte mocka skit heller ( saknar stallet)
undrar just hur det går där hemma..??!!
 
Från det ena till det andra så är ni nog några som är besviken på mej, min tid räcker inte riktigt till. 11hästar tar som lite tid. Lika så ett 100% jobb och 2 barn.
Ett hus att hålla iordning och allt annat!
Rätt och slätt... Jag finns och tänker på er...!!
jag skiter inte i er om ni nu undrar!
försöker bara låta bli att få <3 infarkt ...ler...
välkommen till oss..
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0