Ibland bara gör jag ;)

Idag var en sån dag när jag var tvungen att testa mina begränsningar....Kom då på att jag klarade dem med!!
Jag har under en vecka kikat på en liten låda utanför garaget, i den låg nya knivar till betesputsaren! funderade en liten stund tog lådan la den i traktorn och körde utanför hallen och pallade upp betesputsaren (jag har nämligen hört att så gör man,,, tydligen för att det kan bli mos annars om jag råkar ligga under och det skulle släppa ) skruvade sedan dit ett nytt klippar blad! fixat och klart!
Så i morgon kan jag putsa ängarna ;)
Och sen i väntan på alla bärplockare så målade jag barnens lekstuga, inte klar då jag saknade vit färg :( fortsätter i morgon!
Sen var det så att hovisen kom och skulle sko mina 4benta... frågade hur man rycker av skorna,,, han visade sedan drog jag av 6st.. så det har varit en bra dag! lärt mej massa nytt!
Nu är jag så slut så det är bäst att dejta kudden lite!

Sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0