Hösten har sparkat igång

Tog en morgon promenad m doggisarna ,, det börjar ju bli höstfärger i lite här och där :)
skönt faktiskt !
 
Försöker hinna med själv, när sista kunden gått av tomten på "hösten" startar jag förberedelserna för nästa sommar... Tänk om den gnälliga kunden som alltid tycker jag tar för mycket betalt! Skulle veta tiden jag la ner på just hennes/hans jordgubbar!!   
 
 
 
Jag hade min första simlektion på MÅNGA många år,,, blev positivt överraskad av att barnen gav mej så Bra feedback och då kom jag på varför det var skoj att hålla lektioner!
 
 
Dessutom red jag ihop med en barndomsvän på kvällen vilket gav dagen ett riktigt bra slut <3
 
Nu jobbet igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0