Då kan jag lika väl börja jobba då ;)

DET REGNAR JU!!!
 
då kickar vi igång jobbet på idrottshuset,,, jag återgår till min tjänst på kommunen idag :D på 50% för er som är intresserad!
 
Annars då??
 
jo igår firade vi Rebecka som äntligen ska satsa på nått hon är duktig på ! STRÖMSHOLM next.
Och Vi är ju inte glada att bli av med henne utan bara glada för hennes skull.
Fikarummet i stallet har använts flitigt denna sommar... känns mest som en enda stor familj ;)
 

Sen kom dem nya hindrena igår och jag fick hjälp av Linn att montera dem.
Dessutom så trimmade vi upp en fälthoppningsbana och slängde dit lite hinder så vi kan hoppa lite i naturen också ;)
ler stort.... gissa hoppen Alex hade, han tänkte nog jag blivit hel knäpp!
 
Nä nu kallar jobbet.
kram på dej.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0