Borde jag låta bli..

Att samla på hästar... igår hamnade en till ponny ut i hagen med stona.
En jätte söt liten shettis... nått för Nettan att fixa på. lite sommar mage har hon lite så där som shettisarna kan se ut, hon är bara lite större ;) än zizzi. Hon är inte min så andas ut!!
Skönt med dem som också samlar på hästar.. asg.

Stallet har fått mer och mer liknelse till att strax bli klar. jag målade boxarna igår kväll sent ,,,men så blev det inflytt av den lilla istället.
Jag satte hon bland stona och pandis är ju inte alltid snäll så lite små nervös var jag på morgonen.
Ett par bit märken hade hon hunnit få inget allvarligt vad jag såg vid morgon fodringen, dock så fanns damen på utsidan ute i sommar hagen...... det är nu jag ska säga åt Elin att alla andras shettisar är utanför men inte min! jag måste lära hon!(ponnyn)

jag väntar på bil för att ta mej till Jobbet och dona lite grann.
Kanske blir det ett morgon pass också <3

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0