Innan jag ens öppnat ögonen

Det levdes rövare innan jag ens hunnit upp från sängen....Att ha en 5åring hemma är ingen barnlek.
Dom är dessutom 5st idag då 2 av kusinerna har sovit över i natt...ler...  kommer själv i håg hur kul det var att ha kompisar hemma på morgonen direkt och bara köra igång.
Fast jag har kommit från en fattig familj....inga kusiner att leka med här inte!  kommer ihåg hur besviken jag var över att inte ha massa kusiner och syskon  SOM ALLA ANDRA...Blink...  
Alla andra har har det ALLTID bättre...
 
Dom har  i alla fall spruingit nonstopp ca 1,5 timmar nu...inne!  så ibland är fördelen att huset inte är allt för fjuttigt..jag står ändå ivägen och blir på sprungen titt som tätt då frukosten skulle fram......kul ungar!
 
Hästarna är inne ännu och jag dricker mitt morgon kaffe innan jobbet på gården sätter fart!
 
 
 
 
Kramizar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0