Ingen ursäkt nå mer...

Idag var det bara att ta tag i körningen med Musse.... Hej bara han e ju tokfin att köra!! 
Snäll som ett lam,
 
Emma kom med sin Penny och jag har ridit henne oxå, bildbevis finns på min facebook..,,,
 
Det var riktigt kul med Emma i  stallet, så där som för länge sen.  Då hängde vi om vartannat i stallen , här eller där! Samtalen tar aldrig slut , bara klockan som tickar iväg snabbt. 
Penny har blivit en riktigt trevlig häst. Lyssnar fint och man måste jobba lagomt annars påminner hon om det! 
Det är bra att sitta upp på andra än sina egna hästar. Aha upplevelser är bra saker.
 
Ingen ursäkt mera---- jag har varit på ACTIC och tränat.....äntligen, som jag längtat. Ändå dödare än någonsin pga vilan. Det enda som finns är styrkan vilket är bevis på att jag inte vilat för länge! 
Nu är det uppbyggnad igen...dont give up!! 
 
Gonatt kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0