8,5 tim sömn.

Lyx.. att sova en hel natt.
Och att rida det var det bästa med hela gårdagen ....shit vilken häst Alex är när han vill!  han trivs nog guda bra utanför ridbanan.
Eftersom det är så dåligt/blött på ridbanan så har jag barikerat vägen hemma, just så där som när jag var 15 och inte fick rida runt på byn utan var tvungen att hålla mej på hemma plan.
Men då den just nu är den bästa träningsplatsen för tillfället så är det nostalgi!!   Synd bara att ingen annan kan hålla med mej ;) grannarna hade nog lite små jobbigt att jag jämt galopperade runt på vägen. el red en volt vid mammas och pappas hus ...ler...  och ibland så byggde vi upp hinder på vägen så vi kunde hoppa också..hehe
Och det var väl det jag just kom på att jag måste testa idag .....bara ta vägen och blockera med hinder oh bommar! 
 
Hoppas på det bästa idag då :)
hoppelihopp...
 
 
Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0