Träningsvärk

aj och mer aj... ska jag ändå köra det som på dagen står som RYGG & Baksida axel.... mest troligt ;)
Bara maten smälter fortare....

På hemma fronten står ridning på schemat ikväll och mockning av stallet.. tur bara att kidzen slipper regnet.

Var på bra humör fram tills för en stund sedan....men INGE längre..blir så less på allt...att dom orkar vara svartsjuka, för det måste handla om det! Att dessutom kunna trycka lite då jag antagligen behöver det som bäst va? måste kännas fint!

Jag vet att jag gör så rätt i att bara VÄLJA dom jag tycker om att umgås med... er andra får låtsas bäst ni vill,, jag har valt mitt liv och mina VÄNNER!!
Jag tar inte och slänger mej efter vinden utan jag är JAG!
Och det är bara att inse att så länge ni snackar skit så ligger jag ett (kanske fler) steg före er!!

Ha en fin dag nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0