Svårt att komma fram...

Jäklar då turen vänder :(
Tåget var så stilla ett tåg bara kan vara :)
Efter mycket om, så rullade vi mot strömsholm!
Kom dock inte hela vägen..., fast i sala 1tim med resultat av att vi även skulle missa bussen ut till skolan...., lyckades surra omkull en taxi chafför +65 ;) som körde oss 45min i taxin...och även lämnade oss just utanför gula ridhuset!!! Var vi då endast missade 30 min av lektionen!!! Men vilken förlust affär för han .. Hiihii... För från strömsholm tar det 5min m taxi och kostar närmare 500kr nåja jag kanske gjorde hans dag ... Vem vet?!

Nu är jag på väg hem och är så trött så jag inte vet hur jag ska orka vara vaken!
Dessutom köra Luleå- Happis i natt
Må gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0