Regn & sol

Det regnar ena stunden nästa sol.... torra och nu blöta hästar!
Bara ta fram regnstrassen och ta mej ut i stallet för att röra på dom 4benta....
Hösten är myysig! den ger oss vilodagar...och tid att sitta inne och göra ingenting!
Men stallet ska fixas ändå så där finns inga kompromisser!
På stallbacken annars så väntar jag på att kunna göra film på en av ponnysarna som ska ut till försäljning...
Ja och så sök av en ny lite större ponny då ;)
Ett av sjulen ska flyttas, då det idag står mitt i vägen för regnvattnet från hagen..snacka om osis!
Inköp av diverse bläk för bygget av fler boxar..
Fortfarande nån hage att ta ner för vintern.
Ja och mitt i all smet ska jag ner mot strömsholm & läxor långt upp över öronen!
och dessutom jobba! undra vem som kommit på att vi ska jobba 5 av 7 dagar???? ingen jätte smart typ inte :(

Kaffet i magen och lite nya krafter under natten ...så nu ut i sörjan och fixa!

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får inte sälja Östman! :'(

2012-09-20 @ 20:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0