På gott och ont

Hemma igen..det var en trevlig tur både ner och upp...NOT..
Inget blev som planerat ju...och det har jag LITE svårt med ;)
tur jag är så trött så jag inte stressar upp mej..haahaa Kör sten hårt på att ALLT löser sej !!!
Det bästa är nog ensamheten i bilen happis luleå! Älskar köra!!
kanske borde byta jobb!!
Nja... eller så inte! kör ju så sakta så inge ide!! hiihii
fast det börjar ta sej nu resan tar mindre tid för varje gång! tur jag INTE gillar tävla mot mej själv!!
Sovit på tok för lite! trött som bara den!
MEN IDAG KÖR VI!!!
BRÖST & BISEPS!!!
nice där ;)

Har den där känslan i hjärtat,,, som inte går att ta på...inte få bort
men det vill jag heller inte,, fast det är som det är!
Jag är sån! tyvärr!!
<3 <3<3

sköt er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0