Lördag

Frukosten Är nere och i vanlig ordning tog det 5min innan lilltrollet började att skrika/grina...inget duger minsan åt mr perfekt!  :)  finns det nått bättre sätt att starta dagen på ??
 
Jag har MYCKET energi känns det som så om jag har tur så orkar vi igenom denna dag hyfsat fint..
 
Grabbarna är i Jaktskogen igen...skönt att denna vecka strax är klar så vi kan få nått gjort här på gården igen...Jag hade ju önskat att dom skulle ha byggt lite på köket och gjort lite grann där ute...MEN HÄR SNACKAR VI JAKT..hoohoo  tur dom trivs !
 
Huset drar in kopiösa mängder med damm och sand..helt otroligt att det inte kan stanna på utsidan av dörren...ler
Funderar på att städa och sen plombera dörren, med öppning lunch och middag och kväll!! tycker själv det låter som en perfekt ide!!
Så jag nåndag får komm in och sitta i soffan på kvällen i ett välstädat hem med tända ljus och en kopp kaffe!
 
Igår hade jag en lång diskution om min verksamhet.. fyy vad jobbigt när man vill ändra på nått och inte riktigt vet HUR...ska man våga el inte?
Tiden får nog visa!
 
Nu en kopp kaffe och försöka få min lillekille på bättre humör!
 
/KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0