Lite sömn..Men fin dag

Morgon fodret är i magen,,intagen på dagens första rast!
Nu ska jag försöka spara ork och energi till träningen oxå ;)
Satt i natt och myyste med lill twinsen...jösses vad man blir baby sjuk..
Fast snabbt ner på jorden,,då jag vet vad det var..heehee
Alltid bra att "låna" andras istället..
Fast jag sovit lite..så känns det som om dagen kan bli bra..jag behövde nog vila från happis ett par dagar..ser redan emot nästa träff.
Nya läxor att ta tag i ,,men vad gör det...int nå!
denna gång handlar det om ts... hö ensilage..ja allt foder.. faktiskt väldigt intressant fast svårt . man blir ju lite blind i allt foder hit och dit! havre blå gul gamalt och nytt.. billigare dyrare..ja inte är det lätt inte.

Tillbaks till IDAG....
ACTIC... jag har fixat lite kontors sysslor idag nu innan frukost.. och nu har jag tänkt dra ett varv med snabeldraken ...och byta soppåsar sedan kommer dagens första kund.. som ska ha hjälp med träning ;) och där efter en till...sen får jag äran att ha 30min lunch paus(kycklingsallad) sen instruktion igen... sen fix på kontoret och förhoppning så blir veckans första träningspass i slutet på dagen..innan barnen ska hämtas och vi rullar hem till mattila

/kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0