Känslan av att nu fixar det sej..

Så jäkla bra det känns på träningsfronten igen...kanske börjar det ljusna lite då kroppen fått sej vila :)
var ut på powerwalk m hundbörjorna på morgon innan frukost . sen blev det frukost surr med bror m familj..slängde ut alla och STÄDADE upp i huset...skönt... för att sen äta lunch hos mamma!  sen hade jag tillräckligt med proteiner och energi i kroppen så jag hoppade i bilen och drog ett pass på gymmet!  åhh det är så härligt att svettas rejält och stappla hem med veka ben!
 
Hade sedan 7st barn som var och red på gården....och direkt efterpå till mamma på middag...lyx stor lyx att inte behöva laga och handla!
Dessutom nyttig mat dagen igenom!!  kan inte bli bättre!
 
Nattade till och med mina hästar 1tim tidigare än vanligt för att springa genom duchen och hoppa i min onepiece..
Sen har jag tittat på askungen med mitt lilla troll tills han gick och sova.
Den stora har myyst i sitt rum och byggt med lego..
 
Att jag suttit så här stilla i soffan är ovanligt :)
 
 
puss och kram
Tack för mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0