Jobbar kväll..

Men fan oxå!
Det är ju blött ute :( och jag har ingen större lust att bli blöt...har massa hästar att röra på! frågan är i vilken ordning?? för att bli minst blöt &kall..ler!! jag kommer ju att bli det ändå men det gäller att tänka till!
Skulle behöva klona mej...tiden räcker inte till..avskyr att måsta säga nej till folk...har kö på än det ena än det andra ;)
det är ju både bra och dåligt !!
Jag som skulle nått helt annat..

Ju längre jag sitter här inne desto mer regnar det ute ...grinar en skvätt! jag som var så tänd på ridandet...åhh...

Annars då? jag har massa som läser min blogg...ändå komenterar ni inget!!! jag vet med säkerhet att ni tycker nått!!
kom igen nu :) jag bits inte!




Mitt senaste fynd gällande MUMIN... tyckte att den passade mej!
 
 
/ Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0