Godmorgon

Uppe med tuppen...
Och idag rullar kära bror in för att kvartta hos oss under helgen! han ska jaga ÄLG...

Och jag MÅSTE VILA!!
kroppen säger stopp nu...
som vanligt efter sommarens skörd,,, när jag trappar ner så blir det kaos i kropp och själ..massa saker som poppar upp i krämpor...kanske börjar jag bara bli gammal :)
Nä jag ska faktiskt sitta ner så mycket jag kan och bara ta det easy...Umgås med barnen och hitta på nått skoj med dom!
dom har lite mamma tid att ta igen :(

Det hände nått lite häftigt på väg till jobbet i morse..
Lämnade av min lillkille på dagis,,,varvid han kastar sej om halsen på mej och viskar att jag vill nog följa med på ditt jobb istället....ler...då står en liten tös brevid och säger men LUKAS skulle du pussa på din mamma...varvid min lilla hoppar bort en meter och utbrister ...NÄ!! ler... jösses va cool han blev då ;)
Sa lite tufft att hörru mamma jag vinkar i fönstret...åhh min lillskrutt blev STOR !!
jag hänger inte med riktigt!

Trevlig fredag på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0