Fin dag :)

Jag har hunnit med att rida 3 st 4 benta idag ...ler.... åhh det känns som mitt liv sakta återvänder.
Vi gjorde ett galopp byte jag och Alex oxå..BIGBIG smile...han blir dyrare för varje dag...kanske hamnar vi på +minus noll strax...han har en bit att klättra...FÖR jag är sjukt sugen på EN RIKTIG gobit..istället.
Kanske var det det han kände...han ligger löst !! LER...
Nå alla dagar kan inte vara perfekta!
Jag hade kul iallafall!
Men sjukt trött då jag ramlade in på jobbet...tur att det var torsdag för då slapp jag köra vatten passet!
Och ikväll kör jag ett BEN pass!! (nån som e sugen att joina mej?)

Sen tror jag att jag kommer att sova sött efter det!!!
För jag har anledning till det..

Tack för mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0