Behöver känslan igen...

Jag har tappat suget eller energin för tillfället....sökt och sökt! men hittar inte.
Det är fredag idag men jag väntar på måndag istället ...ler ... så kan det gå!
Skoluppgifterna börjar bli gjorda...liite grann...en är in mejlad i natt...handlade om att räkna foder mängd utifrån ts halten i fodret...pust... nu ska jag hugga tag i vacsination istället och en om stallapoteket...
sen finns nån fler oxå..men vi tar det lugnt och stilla. en i taget!
 
Tror att det är läge för en utebastu ikväll så jag kan rensa hjärnan och samla kraft.. så skönt i höst mörkret att bara titta ut i inget ;) för man ser ju inget d¨å mörkret faller...och det som inte syns finns inte heller :)
 
Träningen sköts så tillvida att jag faktiskt tränar,,men just nu utan resultat, tycker jag själv iallafall...
har en ny muskelgrupp som ligger högt upp och det är rygg...kul som få!  och det är väl så att när man hittar nått som blir lite starkare och är roligt oxå då är det svårt att låta bli att köra den musklen!
 
/ trevlig helg på er
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0