Stress

Hur var det nu man säger?? 1 steg fram och 3 bak...just så känns det nu.
Har masser att ordna upp men ingen ork..det bara regnar och regnar..det finns ju ingenstans för vattnet att ta vägen snart, har knappt sett solen denna månad. igår försökte den kika fram ett par minuter INNAN regnet slog ner igen.
Det blir så mycket ogjort då vi inte tycker det är så helmysigt att vara ute i regn och blåst och blött och fuktigt!
Hade planer på att göra nått kul med tjejerna här om ett par veckor,,,men som vanligt så går det inte för nått hamnar imellan..åhhh !!
Kanske är det inte meningen :(
Måste plocka isär påskjutsbromsen på släpert och smörja alt byta ut den...INNAN nästa vecka...Jag vill rida.. och jag vill träna !
Nästa vecka så åks det ner till strömsholm igen, få se hur jag tar mej fram denna gång ...ler..

Annars så ser helgen TOK FULL ut... :( en sån här helg hade jag behövt min stall FIA ...(packa väskan gumman och kom hem)
Vet inte varför alla ska ha kalas och grejjer på SAMMA dag ;) samma tid nästan..klona mej kanske?? som alltid massa på engång.. hjärtat här och hjärnan där.. fixa hit och fixa dit... hur gör alla andra kan jag komma på mej själv att undra??!!
Och ska vi vända på det så finns det säkert nån som har det värre.
Nu jobb en hel dag och sedan en hel kväll...
Kram då

Kommentarer
Postat av: fia

Är ju påväg hem på fredag ;-)

2012-10-10 @ 09:19:11
URL: http://ssofialohiniva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0