Masage

Äntligen fanns det tid att trycka in masage på min lunch ...ler..
det var som behövligt.
nu gäller det bara att dricka as mycket för att bli av med slagg produkterna från kroppen. såg ut som jag gråtit 3dygn efter 45 minuter och synen och känseln var skum...bra .. då fick jag bekräftat att jag VERKLIGEN behövde masagen!

Vädret ute är skumt..när jag körde hemifrån i morse så var det regn i luften..kikade snabbt på ridbanan och den gav ett lovande resultat...--TILLS jag gick ut några timmar senare...What?? kallt halt Och hårt! men skit ner dej ...fan oxå!! det var den ridningen!
Skönt att få gå in och träna i ridhuset i morgon!

Trevlig fortsatt dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0