Klass 4

Startade dagen med att följa min dotter till skolan...efter att fått höra hur "hemskt" det skulle vara i den klassen...hmmm,,, satt med på första lektionen & nää det var lugnt... visst några pojkar som hade myror i brallorna...och några flickor som hellre var hos skolsköterskan mer än halva lektionen...nå men detv var inte vad ANDRAS kidz har för sej som gjorde att jag satt där!
MIN satt då på stolen och skötte sej..lyssnade och frågade om hjälp ifall hon behövde!  det var inte allt för stojjigt nästan lugnt(omjagskajämförameddåjaggickiskolan) ler...
Äpplet faller inte långt från trädet! den som skriker högst...jaja..ska inte starta nån större debbat om det!
Så med kaffet i magen så byter jag om till mina favoritkläder..
 
STALL KLÄDER :)
och pyser ut och gör nån nytta....jobba av lite hästar!
var inte helt nöjd igår med ridandet då det inte var så mycket följsamhet ,,,så det blir fortsättning nu då ;)
 
 
/tack för mej
 
<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0