INSTRUKTIONSBOK SÖKES!!

Livet tuggar på :)
Har haft en jätte fin häst vecka..starten på strömsholm alltid skoj. kollade på när jens red sin lunatic bla. Ganska häftigt att se..ler...en riktigt duktig kille och hästen e fin!
Har givetvis ridit hos tuula ..det är veckans höjdpunkt.. att få lära är livet gåva!
Men det blev en JÄTTE DYR lektion,,för  med mej hem kom ett par nya sonnenreiter ridbyxor & en sonnenreiter väst!! svider kan ni tro...
Och idag fyndade jag på LAKKAPÄÄ en vinter jacka... As skön!  Hög krage så jag slipper bli stel i nacken.. NU behöver jag nog låsa in bankkortet på banken( kanske ett bankfack skulle vara lägligt)
 

Nå sen då....jag har spratlatt på ICA golvet...kan oxå meddela att min lilla tjej 10år stod ganska försiktigt brevid och låtsades att jag INTE var hennes mamma...LER...
Det var LUKAS som hejvillt skrek och levde fan! jag tål inte sånt så jag gjorde likadant! :)
han slutade ...Jag oxå!
Kan meddela att fredagsglassen idag blev inställd!!!!!

Dom glömde att skicka med mej INSTRUKTIONSBOKEN från BB båda gångerna när vi checkade ut !!
Joo inte var det ju bara den lilla som löpte linan ut...min 10åriga henne hittade jag INTE när vi skulle ut ur butiken...men det gjorde lillebror!!! i kassan!!!! hon hade tydligen haft pengar med sej i fickan i SKOLAN...och köpte nu 2 st läkerolaskar...gahhhh...hur ska jag lära dom respekt för varandra?? och oss vuxna!
Det var 3 barn med inte 2! OCH man frågar mamma om lov om man ska handla!!! eller hur gör ni?????
Har NÅN fått denna instruktions bok så var lite shysst och kopiera och sända den till mej med post????? !!

Nu är det läge för en kaffe och tänka på roliga saker en stund så humöret blir på topp igen :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kan trösta dig med att det blir värre....o mycket farligare saker att tampas med när dom blir större... Var glad så länge dom är små o finns vid din sida även om det känns tufft emellanåt, tiden går fort, alldelens för fort...Välj dina strider o jag lovar att du överlever o att barnen blir fina vuxna personer så småningom :)

Svar: jo visst är det så ..... men ibland undrar man hur man ska göra ;)
hanne

2012-10-20 @ 16:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0