För mycket

När ska jag lära mej att jag kan säga NEj....kanske även be nån sticka och brinna?? ;)
Så känns det när jag har för mycket på g...kommer inte ihog när det gick nån vecka som jag inte gjorde nått alls ....Allt blir för mycket ibland..TILL OCH MED DET ROLIGA!
 
Så jag har lagt ut en HÄST på annons.. hoppas innerligt att jag hittar ett nytt hem till han... Förhoppningsvis går det fort... på hästryggen löser jag många frågor...... svarar på dom alldeles själv,,, och då får jag just sånt svar jag vill...ler...  då är allt fridens !
Så nu har min impulsivitet slagit till....IGEn.... i love it...hiihii...  för då händer grejjer...
Kör kallt ut på att ...om jag inte prövar så vet jag inte! (och kan då gå miste  om det)
Och var inte oroliga ...jag köper nått annat trevligt...att rida på!
 
Dagen idag har varit en hårsmån från infarkt :(   3 kalas.....10st ridelever....läxor...  öhhh...och så det vardagliga som krubb och dylikt..
träffat några nya stjärnor..försökt visa min bästa sida..öhh om jag nu har nån... smile... ibland blir det lite för mycket..
Nu sitter jag och andas för det har jag inte hunnit med på dagen...
 
Borde faktiskt städa oxå....kan man göra det mitt i natta?? vi får väl se om jag  orkar...först läxor!!
 
Jag har haft turen på min sida för att överhuvudtaget kunnat fixa yttepytte lite tid med mina knoddar...snälla söta bonus ungen Fia har varit hemma i stallet och hjälpt till med allt...
Du är GULD värd....
 
Nu sitter jag resten av natten framför datan och ev städa ...bara passa på kidzen sover och han jobbarnatt...så snart r det söndag...om jag lite sömn hinner få så e det fint!
 
 
Kram på er
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0