Bra start på dagen

Sitter med frukost och kaffelajnen,,, har morgonfodrat och fört ut alla hästar, det är himla mysigt att gå först ut i stallet på morgonen och mötas av gnägget.
Att det nu dessutom ligger yttepytte lite snö ute gör att jag har fjärilar i magen..jag är ett vinter barn!
Idag ska jag åka "utomlands" över gränsen och träna med pandora.
Var inte alls förra veckan då det inte passade, men nu kör vi igen!

Från det ena till det andra så har jag ett projekt på min gård,,,en liten röd stuga & gröna knutar ;)
jag tycker den är så fin!! jag gjorde ett KAP!! heehee.... fast det tycker inte den som ska byta tak..ler...
nå tillbaks till stugan. Den ska skrapas och målas GUL & VIT istället.just som hus och stall.. sen ska den inredas lite med skivor och barnen ska få nå möbler dit så dom har nått att härja i.

Tänk om det kunde trilla ner just bara lite mer vitt....fast om en vecka, jag kom just på att vi har lite underlag som ska fyllas på i ridbanan & till det kommande runcorallen..om det nu händer.
 Har beställt den men det tar sån jäkla tid för dom att få ihop takkonstruktionen då jag givetvis krånglade med att ha tak på den! den hade varit klar många gånger om men ,,,men,,,,
ni vet hur jag är när jag kommit på det. då kan jag inte bara släppa det om jag inte VET att det INTE går att genomföra. men detta GÅR....väntar ju med spänning när det är uträknat...vi vill ju komma in under tak :)
Nu en halv kopp till med kaffe sedan ut i mitt älskade stall ♥
 


♥puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Och jag är glad som blev av med den röd-gröna konstruktionen :-) Hoppas att ungarna får roligt med den.

2012-10-18 @ 08:34:00
URL: http://emmapafo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0