Växtskydd

Dagen med allt större ??? Ju mer man lär desto mindre märker jag att jag kan ... Ler

Tur retur umeå idag!! Kurs 9-15,30

Livet har sina prövningar.... Mina följer mej allt jämt!!
Har desperat försökt skaka av mej dom,, utan resultat! Riktigt svårt det här, om jag bara kommer på ett lättare sätt så,,, skulle allt bli ljusare.

Minen på gubbarna/damerna är obytbara ;)
Jag är hårt skolad och säljer kvalitet ., kvalitet går inte att byta ut! Ler
Dom har ännu att lära , men en gammal hund är svår att skola om !
Jag har MYCKET att lära jag med, men jag har lärt mej att börja tufft... Resten löser sej med tiden!
Jag är fortfarande liten och söt ,,,, (sånt drar jag inte alls nytta av ) hiihii

Det var lite om min dag,,

Socker söta drömmar nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0