TISDAG...

Varför kommer träningssuget så starkt när man INTe ska träna???   gahh...väntar på febern men inte kommer den inte!  bara skallebank och tungt i halsen.
Inte gör det ju saken bättre att jag hade en sån lust att satsa lite extra på mat och träning nu när det mesta har lugnat ner sej!  hade suttit bra med lite extra kilon nu på vintern...ler...om psyket klarar det!  hiihii...inte lätt när man vet att jag måste på nån julfest i klädd annat än mina underbara träningskläder eller ridbyxor! 
 
Och detta med jul.....åhh...För dom små så är det en underbar sak....
Vet ni vad jag skulle vilja ha ?? 
Jo en julfri jul!! 
 
Ingen stress ..inget köra hit och dit...inge äta här,,, äta där....bestämda tider och dagar...nu låter jag tråkig men jag ser verkligen inte fram emot julen! hur mysigt det än kan bli så våndas jag över den!
Jag skulle kunna vara hemma själv fast hela julen!  låta bli att få känslan över all överdriven glädje..(då tänkar jag dom vuxna)
Barnen älskar julen och då ska den vara perfekt!!!!!!!
Så det finns ingen genväg här inte.
 
För mej är det mest saknad och minnen och stress,,,,sen är vi strax över på "fel" sida om året då allt startar igen!
Eviga ekkorhjulet <3
 
Ska fixa på mej jobbkläder och ta en prom in till jobbet för att bli av med lite energi!
 
 
 
ÄR PÅ BADET HELA KVÄLLEN
 
 
/kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0