fredags kväll...

Att det är en häst mindre märks faktiskt ...på tiden....vet sen inte om det är bra eller dåligt.
Imorgon har vi bokat kikki kurs men jag kan inte bestämma mej för vilken jag ska rida....nån rider jag helt klart men ,,,jag har ju någon timme på att besluta .
 
Bestämde att det var dax för en bastu ikväll då jag fick så sablars bråttom förra helgen....men hur ska jag idas springa ut och fylla på ved??
Det blev så himlas kallt efter lektionerna idag.....tjejerna fick köra zizzi helt själva idag :) dom är så duktiga! och zizzi så snäll!
 
Annars så jäktar jag på med mina skoluppgifter...stressar mer över dom änn att göra nått åt saken  ;) typiskt jag!
 
Men har lilltjejen hos kusinerna i natt och han jobbar natt...så jag har en hel lång natt att fixa och dona!
bara jag och lukas hemma på 2!
 
Jag vill ha snö.....vars är den?
nu är det ju bara lite mysigt för att marken är frusen....men jag vill ha flingorna oxå! knastret under hovar och skor!!! som jag längtar!
Antagligen kommer det väl på måndag för att jag måste köra till kallax.....och säkert lika djävligt på väg hem på tisdag!  nå det syns ju sedan!
 
Förresten så är min tatuerings tid bokad!!!!!!   hoppsan hejsan....
det blir text iallafall....
Men sen vill jag ha nått hjärta med.......
Allt ska ha sin betydelse :)  länge kvar så ......hinner mala ner det många gånger om!
 
kram på er
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0