fingertoppskänsla...

Snurrat av och till i natt...så j-a ont i fingret..vaknade och nu är den riktigt blå. ajaj....
Av alla ben och grejer på kroppen så kan jag tycka att detta är ju riktigt häftigt att vi faktiskt behöver varje del i sin vanliga form, för att livet enkelt ska flyta . Funderar på om jag borde göra lite ingrepp själv i nageln ...ler...
 
Stigit upp och ätit en riktigt dålig frukost bestående av vitt bröd och te.  måste slänga i mej lite proteiner för att väga upp det vita...sen så var det bara för att det inte fanns ingredienser till smootie som jag annars varje morgon slänger i hop med bär och grejjer..
 
min förmiddag idag består av stall och ridning. måste passa på då underlaget säger : varsågod och rid!
igår märktes det på hästarna och ponnysarna att dom haft taskigt under hovarna för det var stelbent  men som sedan gick över vid ridningen!  så nu hoppas vi på att vädret håller i sej!
 
 
 
Köket har tagit form nu..kudden har kommit på sin plats ;)  så denna jul slipper vi bo i plastbackar...
 
Så nu tar stallet vi så vi får klart dom sista 3 boxarna som ska in där! bäst att göra bort de nu för under vår sommaren så händer nya grejjer på gården!
 
/kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0