Vilken VÄRME...NOT

Vars fan är våran värme??  alla andra har ju sommar!!  och här får man pallra på sej as mycket kläder om jag ska överleva där ute... blääk..

Det har iallafall vuxit lite grönt här och där så man kan ju känna en aning sommar feeling,,dock ingen stor en!

Nu är min bror här med sina vovvar...och lilla saga som kommer från våran egen uppfödning..lite träning med hundarna har vi hunnit med ikväll...ska ta lite bilder så ni får se sen...ler...

Var som sugen på att rida nu på kvällen men så kom jag ju på att alla RÄKNINGAR sku betalas..så dit stack den tiden...och den lönen... och nu är det väl bara att leva på bröd och vatten och nudlar!!

går ut med hundar och nattar hästarna och sen bäst att dejta kudden istället!

Förresten så har jag VÄRSTA TRÄNINGSVÄRKEN I RYGG OCH BICEPS OCH axlar...grymt!!

/ PUSS

Kommentarer
Postat av: malin

varit hemskt åsk/regnväder här idag :( vill ju ha tillbaks det fina och varma sommarvädret.. Dock tillhär regnet den svenska sommaren (som alla vet) ^^

2012-05-31 @ 14:09:55
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0