Vilken dag

Kan ju börja med att berätta att jag  var så lessen igår,,vilket framgick av förra inlägget... och det var riktigt länge sedan .....natten var tung och faktiskt så känns det idag ännu...det är inte lätt när det är svårt!
Ibland skulle det vara så skönt att ta upp telefon jäveln och ringa och prata...men det var då och NU ÄR NU ! nog om det!

Idag har det varit en riktigt blåsig dag..typ så kepsen inte hölls FAST jag hade håret så där genom hålet där bak..va fan de nu heter...ler...
På häst fronten har det varit sjukt skoj...tror nog alla tyckte det idag...FÖR VI HAR HAFT BOMTRÄNING OCH HINDER!!  till och med jag hoppade nått skutt...och galoppade en snutt.... 
Har hittat tillbaks GASEN på finnhästen...förvisso lite rostig ännu men ack så mycket bättre! det rycktas om nån hopptävling på klubben här framöver,,vi får välan se vilka av stallets hästar som beger sej ditåt.....

Hade typ 3 bommar utmed hela ena långsidan,, fast inte helt rakt utan även typ efter kortsidan..sen gick det att komma på i trav el galopp....skoj ..pröva ska du se!!  bra lösgörande övning!

Izor har joinat mej i stallet idag och han är så duktig som ligger plats och väntar då jag kastar hö åt hästarna..för jag vill inte ha han kring benen på hästarna..ler... kan ju bli jobbigt!!

Nu kallar sömnen..

Måste bara för att erkänna att IDAG åkte jag dit...tog veckans 1 & sista fika!!! fast det var för kärlekens skull...min lilla lukas hade bakat rulltårta med mommo och kom sedan och hade kokat kaffe & bjöd på rulltårta..och vem snackar KOST OCH Kalorier med en 4åring...inte jag då ...blink...
Så det var värt det!!

/ gonatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0